Wij bieden onze klanten de mogelijkheid te betalen via Bancontact, iDeal en klassieke bankoverschrijving.
Wanneer ontvang ik mijn factuur?
Uw factuur ontvangt u via email na het plaatsen van uw bestelling. Dit kan wel enkele minuten duren.
Kan ik contant betalen bij levering?
Neen, betalen bij levering is niet mogelijk.
Kan ik mijn bestelling zelf komen ophalen?
Uw bestelling zelf komen afhalen in ons magazijn te Heule is mogelijk. U kan deze optie selecteren op de bestelpagina. Na het plaatsen van uw bestelling en betaling ontvangt u van ons een mail als uw bestelling klaar staat voor afhaling.
Is mijn online betaling veilig?
Ja! Onze online betalingen worden verzorgd door Mollie, een toonaangevende betalingsverwerker die al sinds 2005 bestaat. Indien u liever niet online via bankkaart betaalt heeft u nog steeds de keuze om uw betaling te voldoen via klassieke bankoverschrijving.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Dit hangt af of uw bestelling stockartikelen of bestelartikelen betreft. De geschatte levertermijn staat op onze site steeds vermeld naast elk artikel. Bestellingen worden steeds compleet uitgeleverd.
Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Tarief van levering hangt af van uw adres en het totale gewicht/volume van uw bestelling en wordt automatisch berekend op onze bestelpagina.
Hebben jullie een toonzaal?
Ja! U kan onze toonzaal bezoeken te Oude Ieperseweg 119, 8501 Heule. Doorlopend open van maandag t.e.m vrijdag van 9u-12u en van 13u-18u.
Ik woon in een appartementsblok, kan de levering op mijn verdieping ook gebeuren?
Uw bestelling zal worden afgeleverd aan de voordeur. Artikelen worden door de chauffeur NIET binnen gebracht. Levering gebeurt ook enkel op het gelijkvloers.